خبرهای داغ:
سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان ، در حاشیه ی دوره آموزشی یاوران ولایت گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز در حوزه ی اندیشه ی انقلاب اسلامی در حال مبارزه هستند و این بدان معنیست که جنگ امروز ، جنگ اندیشه و فکر است.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۸۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، پیش از ظهر امروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ، در حاشیه ی دوره آموزشی یاوران ولایت ( آموزش فرماندهان واحد مقاومت بسیج پیشگامان استان گلستان)  که در اردوگاه صالحین شیرآباد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز در حوزه ی اندیشه ی انقلاب اسلامی در حال مبارزه هستند و این بدان معنیست که جنگ امروز ، جنگ اندیشه و فکر است.

وی افزود: مهمترین موضوعی که ما باید در مقابل دشمن چه در حوزه های سلبی و چه در حوزه های ایجابی از خود محافظت کنیم در بحث اندیشه و فکر است که امام(ره) برای ما ترسیم کرده اند.

معروفی پیروی از امام(ره) و مقام معظم رهبری را پیروی از راه شهدا دانست و تصریح کرد:ما اگر راه شهدا را ادامه دهیم از همان عقیده و اندیشه ی حقیقی ، همان فکر و اندیشه ی برگرفته از ائمه ی اطهار(ع) پیروی کرده ایم و ما میتوانیم با نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه ، مصونیت جامعه را به ارمغان بیاوریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان بیان کرد: مهمترین مسئله برای پیگیری جهت ترویج فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت این است که باید بدانیم این موضوع مختص به یک ارگان و یک مجموعه ی خاص نیست و همه ی مسئولین و نخبگان باید از این حوزه مواظبت کرده و در مقابل دشمن بایستند.

اننهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها