مشاور نهاد ریاست جمهوری در امور ایثارگران:

مسئولیت ما امانت داری از خون شهداست

نشست مشترک هیات ارزیابی امور ایثارگران استان با مدیران وایثارگران صداوسیمای مرکز زنجان با حضور مشاور نهاد ریاست جمهوری در امور ایثارگران نشست مشترک هیات ارزیابی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با مدیران و ایثارگران رسانه استانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ولی زاده مشاور نهاد ریاست جمهوری در امور ایثارگران در صدا و سیمای مرکز زنجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۷۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ مشاور نهاد ریاست جمهوری در امور ایثارگران در این نشست با بیان اینکه مسئولیت ما امانت داری از خون شهداست گفت: استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان است .

حجت الاسلام و المسلمین ولیزاده بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در منطقه است به برکت خون شهدا و مدافعان حرمی است که دشمن را فراتر ازمرزها سرجای خود نشاندند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با ایجاد جنگ روانی اقتصادی در صدد صدمه زدن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ،گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی و با همدلی و همکاری برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کرد .

مشاور نهاد ریاست جمهوری درامور ایثارگران با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس نشان داد که می شود با روحیه جهادی و تفکر بسیجی سخت ترین شرایط اقتصادی را پشت سر گذاشت گفت: امروز هم با تفکر بسیجی می شود از صحنه های سخت آن هم با الگو گرفتن از تجربیات 8 سال دفاع مقدس از گردنه های حساس اقتصادی گذر کرد .

حجت الاسلام و المسلمین ولی زاده افزود: باید هوشیار بود چرا که توطئه های دشمنان امروز در قالب جنگ اقتصادی تنها باهدف ضربه زدن به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است .

وی با بیان اینکه ترویج کارآفرینی و ایجاد اشتغال باید در جامعه نهادینه شود گفت: صداوسیما در این مهم ،می تواند با ساخت وتولید برنامه های ارزشی نقش اساسی داشته باشد .

مدیر کل صداوسیمای مرکزنجان هم در این جلسه برنامه سازان صداوسیما را سربازان خط مقدم دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی و شهدا دانست و گفت : برای نخستین بار در کشور با هدف ترویج و نشر فرهنگ متعالی جهاد و شهادت برنامه ای با عنوان پلاک با معرفی سه هزا ر شهید استان تهیه و به روی آنتن می رود .

آقای صفری از ساخت سریال زندگینامه شهید شهریاری با همکاری استانداری زنجان و دیگر دستگاه های فرهنگی با 3 میلیارد تومان اعتبار خبرداد.

وی امید آفرینی ، روشنگری ،ایجاد امید و نشاط و انعکاس مشکلات جامعه از راهبردهای رسانه استانی اعلام کرد.

مدیرکل صداوسمای مرکز زنجان با بیان اینکه 527 ساعت و 18 دقیقه برنامه در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار وشهادت در صداوسیمای مرکز زنجان تهیه و پخش شده است گفت: سه مستند فاخر با معرفی زندگینامه سه شهید مدافع حرم نیز در دست تهیه است که تا سه ماه آینده به روی آنتن می رود .

آقای صفری با اشاره به جنگ اقصادی و عملیات روانی دشمن در جامعه گفت: بیشتر هجمه های دشمنان سیاه نمایی بوده و این وظیفه رسانه های استانی است که مشکلات مردم و دغدغه های آنها را به درستی منعکس کند .

کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و امرو ایثارگران استان زنجان نیز از صداوسیمای مرکز زنجان برای پرداخت هنرمندانه و هوشمندانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

درادامه این جلسه هر کدام از حاضران نقطه نظرات خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند .

ارسال نظرات