به همت بسیج اساتید صورت می‌گیرد

بررسی ساختار اداری علم در نشست «نخبه‌کشی با ابزار بروکراسی»

نشست «نخبه کشی با ابزار بروکراسی؛ بررسی ساختار اداری علم و بی‌اعتنایی به استعدادهای ایرانی» به همت بسیج اساتید و با حضور مهدی گلشنی و دو تن از اساتید اخراجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۴۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور با دعوت از مهدی گلشنی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و دو تن از استادان اخراجی دانشگاه شیراز نشستی با موضوع «نخبه کشی با ابزار بروکراسی؛ بررسی ساختار اداری علم و بی اعتنایی به استعدادهای ایرانی» برگزار می کند.

بر همین اساس روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد که در پی اخراج برخی اساتید متعهد و باسابقه از برخی دانشگاه‌های مطرح کشور، معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور با دعوت از 3 استاد بازنشسته و اخراجی برخی از دانشگاه‌های مطرح کشور، به بررسی نوع مواجهه وزارت علوم با برخی استادان مطرح و باسابقه کشور خواهد پرداخت.

در این نشست مهدی گلشنی استاد تمام گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و حق­دل و مسندی از اساتید اخراجی دانشگاه شیراز حضور خواهند داشت.

روابط عمومی این سازمان ضمن دعوت از همه رسانه‌ها، خبرگزاریها و ارباب جراید اعلام کرد: این نشست در روز یکشنبه 31 تیرماه رأس ساعت 13:30 در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور واقع در خیابان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار