خبرهای داغ:
یک مسلمان در کانادا بعد از آنکه توسط دو مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفته به بیمارستان منتقل شده و بابت آسیب به مغز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، رشد اسلام‌هراسی و جرائم مرتبط با نفرت علیه مسلمانان در کانادا باعث حمله به یک مرد مسلمان در نزدیکی «تورنتو» شده است. 

به گزارش «میدل‌ایست‌آی»، دو مرد در شهر «می‌سی‌ساگا»، واقع در غرب «تورونتو» بعد از پرخاشگری علیه  «محمد ابو مرزوق» به او حمله‌ور شده و او را کتک زدند.

پلیس محلی گفته در حال تحقیق درباره این حمله به عنوان جرم نفرت‌انگیزانه است. گروه‌های حامی حقوق مسلمانان در کانادا خشم خود را از این حمله ابراز کرده و خواستار اقدام برای مقابله با اسلام‌هراسی شده‌اند.

رئیس شورای ملی مسلمانان کانادا در بیانیه‌ای گفت: «ما به شدت از این حمله وحشتناک مرعوب شده‌ایم و دعایمان را نثار این فرد قربانی، خانواده‌اش و جامعه مسلمانانی می‌کنیم که قطعاً از این جنایت شنیع آزرده‌خاطر شده‌اند.»

این بیانیه اضافه می‌کند: «اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز و بزدلانه برای تمامی مردم کانادا که در محکوم کردن جرایم ناشی از بیگانه‌هراسی و نفرت متحداند، زشت و زننده است.»

رسانه‌های محلی کانادا گزارش داده‌اند ابومرزوق در حال بازگشت از گردش با همسر و دو دخترش بود که دو مرد شروع به فحاشی به او کردند. او برای صحبت کردن به دو مرد نزدیک شد، اما آنها به او حمله‌ور شدند. 

همسر ابو مرزوق گفته که مهاجمان فریاد می‌زدند: «عرب‌های لعنتی. تروریست‌ها!.»

ابومرزوق برای درمان به بیمارستان منتقل شد و به دلیل آسیب به مغز، تحت عمل جراحی قرار گرفته است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها