نشست بررسی سؤال از رئیس جمهور این هفته برگزار می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بررسی سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۲۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهراسعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: جلسات کمیسیون اقتصادی پس از دو هفته رسیدگی نمایندگان به حوزه انتخابیة ، در روزهای ٣١ تیرماه ، دوم و سوم مرادادماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در جلسه این کمیسیون در روز یکشنبه ٣١ تیرماه رای گیری در خصوص درخواست تعدادی از نمایندگان برای "تحقیق و تفحص از عملکرد بأنک مرکزی در پنج سال گذشته "همچنین ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده با حضور رئیس مجلس انجام خواهد شد.

با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از رییس جمهور اظهار داشت: در جلسه روز سه شنبه دوم مردادماه بررسی سؤال تعدادی از نمایندگان از رییس جمهور به استناد ماده (٢١٢) آیین نامه داخلی مجلس صورت می گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه روز چهارشنبه، هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح موجود کمیسیون تشکیل جلسه می دهد.

ارسال نظرات