خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما باور داریم برگزاری طرح هایی نظیر یاوران ولایت نه تنها هزینه کردن نیست بلکه یک سرمایه گذاری می باشد و این کارها بیشترین تاثیر را بر روح تازه این دانش آموزان دارد.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۱۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌هایی نظیر طرح یاوران ولایت دانش آموزی و طرح ولایت دانشجویی اظهار کرد: امروزه یکی از اهداف اصلی دشمنان نظام نوجوانان ما هستند.
وی ادامه داد: قشر جوان و نوجوان ما که امروز بسیار هم تاثیرگذار هستند اهداف دشمنان محسوب می‌شوند، به خصوص که این روز‌ها با فراگیر شدن فضای مجازی، تهاجم را برای جداکردن فرزندان انقلاب از نظام به وضوح در شبکه‌های مختلف مجازی شاهد هستیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تبیین کرد: طرح‌هایی نظیر طرح یاوران ولایت که در سطح دانش آموزی برگزار می‌گردد می‌تواند تاثیر عمیقی بر دانش آموزان داشته باشد، روح آن‌ها را تغذیه کند و در ادامه در تربیت انقلابی آن‌ها و این تفکر که همه ما باید برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام قدم برداریم تاثیر بگذارد.
حجت الاسلام معبودی ابراز کرد: زمانی که ما تغذیه مناسب فکری را به فرزند این جامعه ارائه دادیم می‌توانیم آن‌ها را در برابر حوادث آینده و یا دشمنی دشمنان بیمه کنیم، از طرفی تربیت اعتقادی نیز بسیار مهم است که گا‌ها محجور مانده و در این دوره‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد که در تحکیم این مواضع در ذهن نوجوانان ما نقش به سزایی دارد.
این مسئول تاکید کرد: ما باور داریم برگزاری طرح‌هایی نظیر یاوران ولایت نه تنها هزینه کردن نیست بلکه یک سرمایه گذاری می‌باشد و این کار‌ها بیشترین تاثیر را بر روح تازه این دانش آموزان دارد.
معبودی اذعان کرد: داشتن نوجوانن بصیر و تربیت یافته می‌تواند تضمین آینده نظام ما باشد، این دانش آموزان فردای انقلاب هستند لذا واجب است که در کنار آموزش مورد تربیت دینی و اعتقادی قرار گیرند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: به یاد داشته باشیم که آموزش تئوری مدارد و محفوظات اهمیت دارد، ولی ترغیب و آموختن ارزش‌های ملی و مذهبی باید ارجح باشد، آموزش در کنار پروش ثمربخش می‌شود و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد همان طور که تنها کاشت دانه کافی نیست و باید به آن آب و تابش نور خورشید برسد، آموزش و تربیت در کنار هم همین دستاورد را به همراه می‌آورند.
وی با اشاره به طرح ولایت دانشجویی تصریح کرد: با این طرح‌ها می‌توان به شبهات جوانان پاسخ داد و آن‌ها را مورد تربیت فکری قرار داد و به بیان دیگر برای انقلاب و نظام کادرسازی کرد.
حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی بیانات خود یادآور شد: نوجوانان و جوانان ما آینده ما هستند، هرچه بیشتر روی آن‌ها سرمایه گذاری شود در آینده می‌توان این امید را داشت که سربلندی هر چه بیشتر کشور و اسلام عزیز را به دست می‌آوریم.
۱۰۰۴/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها