خبرهای داغ:
یادگار دفاع مقدس در اولین یادواره 4شهید امام زاده عبدالله روستای کارشک :
یادگار دفاع مقدس با تصریح به اینکه اگر امروزه مسئولین بتوانند از میزهایشان جدا شوند و پشت ولایت باشند گفت: در این صورت مطمئنا پیشرفت در کارها زیاد است ولی چه فایده که این کار برای مسئولین دشوار است.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۱۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اولین یادواره 4شهید محمدرضا و احمد بسکابادی ، حسن کارشکی و محمدرضا قربانی در امام زاده عبدالله روستای کارشک بخش نیم بلوک بمناسبت کنگره 2هزارشهید استان با حضورمردم ومسئولین برگزار شد.

"ناظری" یکی از راویان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هر جمله‌ای که راویان دفاع مقدس از شهدا به نسل بعدی انتقال می‌دهند، عین مجاهدت و سبب شادی روح شهداست گفت: مسئولان کشور با رفع مشکلات کشور به ویژه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و دشواری‌های اقتصادی، قدردان ایثار شهدا و خانواده‌های آنان و حضور بی‌نظیر مردم در همه مراسم باشند.

وی افزود: اگر امروز با مشکلات با مشت گره کرده پشت سر نظام و ولایت حرکت کنیم هیچ کسی نمی تواند به ما ظلم وحرف زور بزند همانطور که شهد این کار را از دل وجان انجام دادند.

وی با تصریح به اینکه اگر امروزه مسئولین بتوانند از میزهایشان جدا شوند و پشت ولایت باشند افزود: در این صورت مطمئنا پیشرفت در کارها زیاد است ولی چه فایده که این کار برای مسئولین دشوار است.

وی در این یادواره به بیان چندین آیه و روایتی در تبیین نقش کم‌نظیر شهدا در حفظ دستاوردهای اسلام و انقلاب پرداخت و گفت: همگان به ویژه نمازگزاران باید بیش از دیگران در تکریم جایگاه شهدا و صبر خانواده‌های آنان بکوشند.

در این یادواره نیز غبارروبی و عطر افشانی قبور 4 شهید در این امام زاده انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها