فرمانده پایگاه بسیج شهیدان جهازی ها گفت : در راستای برگزاری یادواره شهدا منطقه رجایی شهر کرج، تدوین و ساخت مستندی از اعزام رزمندگان دفاع مقدس در این منطقه با ضمیمه تصاویر شهدا به عنوان مستندی ماندگار از شهدای «منطقه رجایی شهر» صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۴۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده پایگاه بسیج شهیدان جهازی ها در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری یادواره شهدای منطقه رجایی شهر کرج اظهار کرد:گفت :در راستای برگزاری یادواره شهدا منطقه رجایی شهر کرج، تدوین و ساخت مستندی از اعزام رزمندگان دفاع مقدس در این منطقه با ضمیمه تصاویر شهدا به عنوان مستندی ماندگار از شهدای «منطقه رجایی شهر» صورت می‌گیرد.

ساخت مستند شهدای «منطقه رجایی شهر» کرج کلید خورد

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان جهازی ها گفت: برگزاری این یادواره شهدا موجی معنوی در منطقه رجایی شهر ایجاد کرده و علاوه بر کمیته‌ها، همه اقشار برای برگزاری این مراسم بسیج شده‌اند تا این یادواره شهدا به بهترین شکل برگزار شده و زمینه رونق فرهنگ و معنویت در کرج فراهم شود.

وی تصریح کرد :در این مستندمادران  و پدران شهدا از چگونگی اعزام به جبهه های حق علیه باطل نحوه شهادت و خاطراتی از شهیدانشان بازگو میکنند.

وی افزود : این مستند20 دقیقه ایی قرار است هم در مراسم یادواره شهدا منطقه رجایی شهر و هم در صدا و سیما استان البرز به نمایش گزاشنه شود .

لازم به ذکر است یادواره شهدا منطقه رجایی شهرمورخه پنجشنبه 4 مرداد ماه سال جاری با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور و ولایتی در منطقه رجایی شهر برگزار خواهد شد .

 

 

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات