مسئول امور روحانیون سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرگزاری بسیج :
کد خبر: ۹۰۳۷۷۹۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

مسئول امور روحانیون سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرگزاری بسیج یزد عنوان کرد: اینکه برخی دم از اتحاد می زنند و آرزوی رفع حصر از مجرمین و قاتلان سال 88 دارند خلاف امنیت ملی و اتحاد ملی است.

کریمی با بیان اینکه تنها زمانی می توان معنی اتحاد را در جامعه حاکم نمود که همه گروه ها و اقشار مختلف مردم زیر پرچم ولایت و گوش به فرمان وی باشند.

کریمی شرایط پیش آمده پس از برجام را محصول بی تدبیری برخی افراد مسئول دانست و گفت: اگر 9 شرطی را که مقام عظمای ولایت برای پذیرش برجام فرموده بودند رعایت می کردند الان دچار عربده های مست لایعقلی چون ترامپ تاجر      نمی شدیم.

کریمی ادامه داد اکنون هم اگر کسی ادعای وحدت دارد مردم انقلابی و صبور جامعه هستند که با وجود همه مشکلات و قرار گرفتن در تنگناهای اقتصادی همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و برای این انقلاب از جان و مال خود گذشته اند.

ما الان در آستانه 40 سالگی و بلوغ انقلاب اسلامی هستیم و این را می طلبد که در نوع رفتارمان و کردار و عملکرد مسئولین مان یک بازنگری کلی بشود.

وی گفت: ما برای ادامه انقلاب به مدیرانی با تفکر انقلابی نیازمندیم، کسانی که شب روز نشناسند، ترس از جنگ و هراس از دشمن نداشته باشند، نوع رفتار آنها با مردم ارباب و رعیتی نباشد. اینهاست که انقلاب ما را تا به الان حفظ نموده است.

مسئولی که در جمهوری اسلامی پست می گیرد باید نسبت به استقلال تمام عیار کشور، پیشرفت های علمی کشور، جوانان مومن و انقلابی،ثبات و امنیت پایدار در منطقه، موقعیت برتر در غرب آسیا و تاثیر گذار آن در سطح جهان حساس و امانت دار باشد.

کریمی در آخر نسبت به اظهارات برخی از جریانات خصوصا تجدید نظر طلبان در خصوص استیضاح رئیس جمهور  واکنش نشان داد و گفت: اینکه می گوییم اتحاد حول محور ولایت را قبول داریم یعنی همین که افراد معلوم الحال و فرصت طلب نتوانند از اوضاع بد اقتصادی به نفع خودشان و جریان مطبوعشان استفاده کنند.

اتحاد یعنی اینکه قوای سه گانه هماهنگ با رهبری در جهت رفع مشکلات اقدامات جدی و موثر بردارند و دولت محترم وزرای بی حال، کم کار، و خسته را از کابینه طرد کند تا چرخ اقتصاد کشور با همت جوانان مومن و انقلابی به حرکت در آید.

ارسال نظرات