حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه هفتگی پرسنل این رده ضمن اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان درجهت تخریب وحذف بسیج ازکشورگفت:بسیجی مطلوب نماداخلاق ورفتارسنجیده درجامعه است
کد خبر: ۹۰۳۷۷۷۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه هفتگی پرسنل این رده ضمن اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان درجهت تخریب وحذف بسیج ازکشورگفت:بسیجی مطلوب نماداخلاق ورفتارسنجیده درجامعه است.

وی درادامه افزود:اهتمام به رفتار بسیجی بر اساس منش قرآنی یکی از شیوه‌های اثرگذاری در فعالیت‌های بسیج است که نمونه بارز این امر را در اعلام رسالت از سوی نبی مکرم اسلام مشاهده می‌کنیم، زیرا اگر رفتار و منش قرآنی رسول اکرم (ص) نبود قطعا دارایی حضرت خدیجه (س) و یاران باوفایش از جمله حمایت علی (ع) شاید آنقدر موثر واقع نمی‌شد.

منتشلوتاکیدکرد:خدمت‌رسانی به مردم که یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های بسیج است، با تاسی به آیات الهی قرآن و سیره ائمه (ع) است.

مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد: زمانی که بسیج مأموریت هدایت جامعه به‌سوی کمال را برعهده دارد، ابتدا باید بسیجیان به خودسازی اخلاقی و معنوی بپردازند، زیرا در صورتی که نیرو‌های بسیج، خودسازی اخلاقی و معنوی نداشته باشند، نمی­توانند این مهم را در جامعه محقق نمایند. باید روحیه و فرهنگ اخلاقی و معنوی در بسیج و میان بسیجیان وجود داشته باشد تا سرایت آن به جامعه رخ بدهد. در صورتی که بسیج خود نمونه‌ی اخلاق نباشد، تسری آن به جامعه نیز غیرممکن خواهد بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات