با سخنرانی مذهبی و مشاور تربیتی

جشن ولادت گوهر علم و عفاف به همت بسیج خواهران دیلم برگزار شد

بسیج خواهران و حوزه دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه دیلم به مناسبت دهه کرامت و روز دختر مراسم ولادت باسعادت گوهر علم و عفاف حضرت معصومه(س) را در مهدیه بسیج با حضور پرشور بانوان و نوجوانان دختر برگزار نمود.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۴۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴

در این مراسم سرهنگ مرادی فرماندهی ناحیه دیلم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه کرامت به خواهران بسیجی گوشه ای از زوایای زندگانی حضرت معصومه(س) را مطرح نمود.

 در این مراسم همچنین سرکار خانم سکینه عطار مشاور سلامت روان مرکز بهداشت به عنوان سخنران مراسم در زمینه تربیت فرزندان و نحوه برخورد صحیح با نوجوانان گفت: امروزه نحوه سخن گفتن و ایراد گرفتن از نوجوان نباید بصورت انتقادی و سرزنشی باشد بلکه باید با یک درک متقابل از موقعیت سنی و خواسته های نونهالان راه صحیح را به آنان‌ نشان داد.

 وی اضافه کرد: اگر به رفتار نوجوانان دقت کنیم با دوستان بسیار راحت تر هستند و دلیل این امر درک متقابل همدیگر هست چرا که دوست خود را همانگونه که هست پذیرفته و قبول می کند درحالیکه والدین چنین درکی از رفتار فرزند خود ندارند و این باعث دور شدن آنها یعنی والدین و فرزند می شود لذا والدین باید به درک صحیح از فرزند خود دست یابند.

 گفتنی است در این جشن با شکوه برنامه های جانبی همچون همخوانی قرآن نوجوانان پایگاه‌ مهدیه, نمایش طنز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان, اجرای سرود با همکاری دبستان قرآنی کوثر, پخش کلیپ, دکلمه, و مولودی خوانی برادر غزنوی شادی اجرا گردید.

در این مراسم به تعدادی از دختران نمونه و محجبه و برندگان مسابقات فرهنگی هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات