خبرهای داغ:
با حضور فرماندهی سپاه ناحیه درچه، مراسم ارتقاء به مرحله دریافت کمربند مشکی بسیجیان رزمی کار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۳۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه با حضورفرمانده ناحیه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و فرمانده پایگاه شهید بهشتی محله احمد آباد وجمعی ازورزشکاران مراسم اهداء، ارتقاء کمربند مشکی به تعدادی از ورزشکاران باشگاه فرهنگی، ورزشی شهدای احمد آباد درچه برگزار گردید.
فرمانده پایگاه شهیدبهشتی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش و در راستای حفظ انسجام و ارتباط بسیجیان با مجموعه پایگاه بسیج از سال ۱۳۹۰ باشگاه فرهنگی، ورزشی شهدای احمد آباد را راه اندازی کردیم و به حول وقوه الهی در حال حاضر حدود ۱۷۰ نفر فقط رزمی کار در ۴ رشته ورزش رزمی جودو، دفاع شخصی، تکواندو و ژیمناستیک در طول هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۱ فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: ضمن اینکه هر ساله حدود ۵۰ نفر نوآموز جدید به این باشگاه مراجعه می‌کنند و در رشته ورزشی مورد علاقه خود مشغل به فعالیت می‌شوند و از سال گذشته هم ورزش دوچرخه سواری، کوهپیمایی، آموزش راپل و چتر بازی را در مجموعه فعالیت‌های خود داریم.
برادرمرتضی براتی افزود: از سال ۹۴ ورزشکاران این باشگاه در تیم‌های منتخب استان برگزیده شدند وحتی در سال گذشته ۶ نفر از تکواندو کاران باشگاه شهدای احمد آباد رتبه کشوری کسب کردند.
وی تصریح کرد: این تعداد از ورزشکاران هم که اکنون به مرحله دریافت کمربند مشکی ارتقاء پیدا کردند بعد از تمرین در حدود یک و نیم سال متوالی به این پیشرفت دسترسی یافتند و امیدواریم که با پشتیبانی مسئولین امر بتوانیم گام‌های موثرتری را در راستای اهداف بسیج که خدمت رسانی به مردم بومی محل می‌باشد را در زمینه ورزشی داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها