رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 29 تیر ماه شهروندان 490 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۱۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

برقراری 490 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 29 تیر ماه، 9 عملیات اطفای حریق و هشت عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 29 تیر ماه شهروندان 490 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 36 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 100 تماس اشتباه و متاسفانه 337 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 9 مورد آتش‌سوزی شامل حریق گاراژ در میدان شهدا، حریق درختان در سعیدیه، حریق باغ در بلوار بعثت و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در پشت اتکا، 18 متری ابوذر، میدان بیمه، جاده خاکو، بلوار ارم و جاده ملایر بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین هشت مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در گلزار و شهرک امیرکبیر، نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر، سه مورد مهار حیوانات در صدف، دره مرادبیگ و سعیدیه، عملیات امداد و نجات در حادثه کشف جسد در بلوار ارم و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی یادآور شد: تعداد 6 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات