خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ولیعصر(عج)خوزستان گفت: از تلاش های مخلصانه فرمانده سابق گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان ستوانیکم پاسداراورکی تشکر می شود و امیدوارم فرمانده جدید گردان عملیاتی امام رضا (ع) پاسدار محبعلی با همکاری پرسنل و بسیجیان در پیشرفت ماموریت های گردان موفق باشد و از حمایت های مخلصانه فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در پیشبردبرنامه هاو اهداف گردان تشکر می شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۰۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان در عصر چهارشنبه با حضور فرمانده لشکر عملیاتی ۷ولیعصر(عج)خوزستان و هیات همراه و فرمانده ناحیه سپاه ،پرسنل پاسدار ناحیه و گردان در سالن اجتماعات ناحیه سپاه هندیجان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار حسن حسین نژاد در مراسم تکریم و معارفه اظهار کرد:هندیجان یک منطقه مرزی و مهم است و گردان عملیاتی امام رضا(ع)در این منطقه با اجرای برنامه ها وماموریت ها تا کنون موفق بوده و این موفقیت ها با همکاری بسیجیان شهرستان محقق شده است.

وی افزود :امنیت کشور با وجود تلاش های مخلصانه بسیجیان با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری ایجاد شده و وجود بسیجیان گردان عملیاتی یک ضرورت و تاثیر گذار است.

وی بابیان حضور بسیجیان در تمام صحنه های کشورگفت:در پیشرفت برنامه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و امنیتی بسیج و سپاه پیش قدم هستند و با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه هیچ گونه تهدید و تجاوزی را به دشمنان اسلام نخواهند داد .

پس از صحبت های فرمانده لشکر عملیاتی ۷ولیعصر(عج)خوزستان برنامه تکریم و معارفه فرمانده جدید گردان عملیاتی امام رضا(ع)با قراعت حکم مسئولیت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار