خبرهای داغ:
مراسم اهداء جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه بیت المقدس از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۰۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش سرویس جامعه زنان کشوری  خبرگزاری بسیج سرهنگ عسگری فرمانده سپاه ناحیه سنندج صبح امروز در مراسم اهداء جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه بیت المقدس از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه که در سال شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار کرد: عدالت در هر جامعه‌ای به عنوان یک فضیلت خود نمایی می‌کند و با سرشت و طبیعت انسان‌ها در هم آمیخته شده است و جنبه‌های مختلف و گوناگونی دارد که عدالت اجتماعی و توجه به قشر مستضعف جزء مهم آن است.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت، ۱۴۷ جهیزیه به نوعروسان قشر مستضعف با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه تقدیم می‌شود.

سرهنگ عسکری با اشاره به اینکه، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است، اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان مثال زدنی است و بسیج در این عرصه همیشه پیشگام است.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی به ارزش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گفته‌ی سرهنگ عسگری، توزیع ۲ هزار جفت کفش، توزیع بسته‌های لوازم التحریر و توزیع ۱۷۲۴ سبد معیشتی و ۲۶۶ بسته پوشاک از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

امروز همه موظفیم که مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم


در ادامه حسین خوش اقبال معاون سیاسی استانداری کردستان بادآور شد: امروز به برکت امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری، تفکر بسیج و صدای دلنشین بسیج همانند اوایل انقلاب پر تداوم‌تر است و امروز هم که دشمنان جنگ اقتصادی را آغاز کرده اند باید با راهکار جهادی در راستای دفاع از انقلاب تلاش کنیم و این کار با روحیه بسیجی امکان پذیر است.

وی گفت: مردم ایران ۸ سال در مقابل دنیا با کمترین امکانات ایستادند و امروز همه موظفیم که مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم و همانند اویل انقلاب تفکر بسیجی را همچنان ترویج دهیم.


حرکت امام (ره) یک حرکت الهی و ماندگار است

در ادامه علیرضا باباشاهی نماینده، ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: همانطور که خداوند می‌فرماید که ما بر مستضعفین منت نهادیم که سرپرست خواهند شد لذا در ایران هم امام خمینی را فرستاد تا همچنان جایگاه محکم و محترم مستضفین پابرجا بماند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به حرکت پیامبران تصریح کرد: حرکت‌های پیامبر اکرم (ص) نمونه‌ای از حرکت‌های الهی در طول تاریخ بود و حکومتی که خدایی شود به بی‌نهایت وصل شده و ماندگار است که حرکت امام (ره) نیز یک حرکت الهی و ماندگار است.

وی گفت: تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمود:: ه. امام راحل (ره) یکی دیگر از جلوه‌های خدایی بودن بود و با گذشت زمان مصلحت و برکات این حرکت برای همگان آشکارا شد و پیروزی حق بر باطل و الگوگیری همه مستضعفین جهان از بسیج از جمله این برکات است.

وی گفت: بسیج مربوط به آحاد ملت و امت اسلام است و بسیج مستضعفان مربوط به تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند لذا باید با جان و دل در پایداری این انقلاب اسلامی بکوشیم.

ارسال نظرات