طرح یاوران بسیج دانش آموزی با حضور مادر شهیدان حقیقی میهمان دعوت شده از (اهواز) با شرکت 500دانش آموزبسیجی دختر و پسر در زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۰۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی در این مراسم گفت: دوره‌های آموزشی طرح ولایت بسیج دانش آموزی تابستان هر سال با حضور دانش آموزان منتخب از مدارس سراسر استان در فضای مناسب اردوگاهی به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح دانش آموزی یاوران ولایت به منظور ایجاد مسئولیت پذیری در دانش آموزان، کادر سازی نیروهای تراز انقلاب  با شرکت دانش آموزان بسیجی در اردوگاه شهید مطهری ویژه دانش آموزان برادر و اردوگاه فاطمه الزهرا(س) برای خواهران در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

پهلوانروی ارتقا سطح معرفت و بصیرت دینی دانش آموزان بسیجی برای حضور فعال و اثرگذار آنان در صحنه‌های مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این طرح برشمرد.
 
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه سلمان با اشاره به اینکه ۵۰۰ نفر در قالب طرح  یاوران ولایت در شهرستان زاهدان آموزش خواهند دید بیان کرد: از این تعداد ۲۵۰ نفر برادر  و ۲۵۰ نفر خواهر دوره‌های آموزشی لازم را فرا می‌گیرند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی طرح ولایت از سال ۱۳۷۶ بصورت متمرکز در تهران آغاز شد؛ و بعد از اجرای موثر دوره‌ها در دوسال متوالی و آشکار شدن اثرات نسبتا عمیق برنامه‌ها و استقبال مطلوب دانش آموزان از این دوره ها، در سال ۱۳۷۸ دوره‌ها به دو مرحله مقدماتی و تکمیلی تقسیم شد، که مرحله مقدماتی آن در استان‌ها و مرحله تکمیلی آن همانند گذشته توسط مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود.
 
شایان ذکر است این دوره ها در راستای تربیت نیروهای کار آمد و انقلابی از 3 سال قبل در استان سیستان و بلوچستان به منظور آموزش فرمانده هان  پایگاههای مقاومت بسیج دانش آموزی  آغاز شده است .
ارسال نظرات