چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو با معرفی گروه‌ها و مولودی خوانان برتر در مجتمع فجر سنندج به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۹۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هیئت داوران این دوره از جشنواره مولودی خوانی هه تاو بعد از دو روز رقابت گروه‌ها و مولودی خوانان سراسر کشور هشت گروه و هشت مولودی خوان برتر جشنواره را معرفی کرد.

در این دوره از جشنواره گروه نوای رحمت به سرپرستی مسعود مرادی از سنندج، گروه مولودی خوانی حزین به سرپرستی وریا فرجی از سقز و گروه مولودی خوانی نوای قدسیان به سرپرستی سید سوران حسینی از مریوان به ترتیب عناوین اول تا سوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

هیئت داوران جشنواره رتبه چهارم تا هشتم خود را به ترتیب به گروه اخوان به سرپرستی فواد زارعی از سنندج، گروه انوار به سرپرستی محمد فاروق درپور از خراسان رضوی، گروه روجیار به سرپرستی سهیل بهرامی از کرمانشاه، گروه کمالات به سرپرستی امیر ابراهیمیان از آذربایجان غربی و گروه کارین به سرپرستی پرویز مندمی از سنندج اهدا کرد.

همچنین در بخش مولودی خوانی هیئت داوران جشنواره حسین یوسف خانی از آذربایجان غربی را نفر اول، عبدالسلام فاتحی از سنندج را نفر دوم و فرید منصوری از سنندج را نفر سوم این بخش از جشنواره اعلام کرد.

در این دوره از جشنواره هه تاو، مهران خالدی از سنندج، ابراهیم مشکدان از خراسان شمالی، امیر ملکی از سنندج، محمد سهیل میرکی از سنندج و پیام صفوتی از سنندج را به ترتیب نفرات چهارم تا هشتم جشنواره را از آن خود کردند.

در بخش آرای مردمی چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو نیز از گروه یاهو از سنندج با ۷۲/۲ درصد آرا و یاسین محمدی به عنوان مولودی خوان برگزیده با ۵۶/۳ آرای مردمی تقدیر شد.

همچنین جایزه ویژه دبیر چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو جهت تحقق شعار امام رضا، اسوه اخلاق و گفتگو به گروه مولودی خوانی بیداد از خراسان شمالی و به دلیل ترویج فرهنگ رضوی و توجه به تقریب مذاهب اسلامی و جوان بودن به گروه مولودی خوانی آیین از فارس اهدا شد.

دبیرخانه چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو همچنین از گروه هیما از اقلیم کردستان عراق، پرویز گلپسندی، فرزاد عندلیبی و خلیفه جلال زندسلیمی داوران بخش بازبین جشنواره و آقاین پیام عزیزی، حسین رضایی نیا، صادق تعریف و عبدالرحمن غوثی داروان بخش نهایی جشنواره، کاوه صادقی ناظر جشنواره، دشتی قاسم علی مولودی خوانی از اقلیم کردستان عراق تقدیر کرد.

چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از ۲۶ تا ۲۸ تیر جاری و همزمان با دهه کرامت با حضور ۱۶ گروه و ۲۰ مولودی خوان از سراسر کشور در دو بخش رقابتی و میهمان خارجی در مجتمع فجر و خانه کرد سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات