با حضور کاروان زیرسایه خورشید، پرچم متبرک رضوی در میدان صبحگاه امام رضا علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۹۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کاروان زیرسایه خورشید در سفر به بام ایران، میهمان رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شد.

در این روز، پرچم متبرک آستان قدس رضوی در میدان صبحگاه امام رضا علیه السلام سپاه استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع انقلاب و حرم اهلبیت علیهم السلام و تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد حضرت امام رضا علیه السلام، ورود خادمان آستان قدس رضوی را به جمع فرماندهان، مسئولین و رزمندگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری خیر مقدم گفت.

حجت الاسلام بابایی از همراهان کاروان زیرسایه خورشید نیز در این مراسم با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره)، سپاه را حافظ کشور و انقلاب دانست و علت ماندگاری این نهاد انقلابی را معنویت عنوان کرد.

وی، به روایتی از هشتمین اختر سپهر امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: برای قرار گرفتن افراد، خانواده، سازمان و اجتماع در اوج معنویت باید به دعا که سلاح انبیاء است مجهز باشیم.

حجت الاسلام بابایی، نقش دعا در هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: کافی است با توجه به خدا بتوانیم کار بزرگ انجام دهیم، کار بزرگ ما مقدمه سازی برای رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر (عج) است.

ذکر توسل به ساحت مقدس حضرت امام رضا علیه السلام توسط یکی از مداحان آستان قدس رضوی و اهتزاز پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در میدان صبحگاه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اهدای نشان رضوی به تعدادی از رزمندگان سپاه استان که نام رضا داشتند، از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات