آمل میزبان آموزش مربیان رشته رزمی تخصصی هاپکیدو

دوره آموزشی و تخصصی رشته رزمی هاپکیدو با مجوز فدراسیون جهانی این رشته با حضور مربیان استان های کشور در شهرستان آمل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۶۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رییس سبک هاپکیدوکشور " جی اچ آ " گفت: دراین دوره 2 روزه که با هدف ارتقای سطح فنی مربیان و مسئولان هیات های هاپکیدو کشور در آکادمی نوایی شهرستان آمل برگزارشد، بیش از 30 نفر از استانهای مختلف حضور داشته و با قوانین و روش های جدید این رشته ورزشی آشنا شدند.
جعفر نوایی با بیان اینکه مربیان در این دوره آموزشی آزمون ارتقای درجه و مربیگری درقالب دوره های تئوری و عملی برگزار شد افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارائه آموزش ها، تکنیک ها و قوانین جدید جهانی به مربیان و نماینده های استان های کشور بوده و با مجوز فدراسیون جهانی و فدراسیون ورزش های رزمی کشور، شهرستان آمل به عنوان مرکز و پایگاه آموزش حرفه ای مربیان استان ها انتخاب شده است.
رییس سبک هاپکیدو کشور با اشاره به اینکه این سبک در حدود 20 استان کشور فعالیت دارد گفت: تیم هاپیکدو به نمایندگی مازندران، پارسال درمسابقات جهانی مکزیک شرکت کرده که صاحب 2 نشان طلا و یک برنز شده که تاکنون بهترین نتیجه این رشته ورزشی در کشور بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها