بسیج طلاب فارغ التحصیل استان بوشهر به مناسبت هفته عفاف و حجاب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: امروز دشمن می داند تا زمانی که زنان جامعه ای عفیف باشند مردانی در آن پرورش پیدا می کنند که کسی توان مبارزه با آن ها ندارد.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۵۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیانیه بسیج طلاب فارغ التحصیل به مناسبت هفته عفاف و حجاب و روز دختر

ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) به محضر بقیه الله العظم ارواحنا فدا و مقام معظم رهبری ( مد ظله )

حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند:  ( خیر اولادکم  البنات )

بهترین فرزندان شما دختران شما هستند.

و با طلوع اسلام زن به چنین مقام و منزلتی رسید. طوری که ایه هایی از قرآن اختصاص به مسایل زنان پیدا کرد. در قرآن مجید بیش از ده آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد . مثلا آیه ی 59 سوره احزاب ( یا ایها الناس ..................) ( ای پیامبر به زنان و دخترانت و نیز به زنان مومنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند . و خداوند بخشنده و مهربان است.)

و اما نگاهی داشته باشیم به پوشش ز نان در ایران باستان ( ویل دورانت) درباره پوشش زنان ایران باستان و اینکه حجاب بسیار سختی دربین آنان رایج بوده است می گوید: ( زنان طبقات بالای اجتماع جرات ان را نداشتند که جز در تخت روان روپوش دار از خانه بیرون بیایند.هرگز به آنان اجازه داده نمی شد که آشکارا با مردان مختلط شوند. زنان شوهر دار حق نداشتند هیچ مردی را ولو پدر یا برادرشان باشد. ببینند در نقش هایی در ایران باستان برجای مانده هیچ صورت زن دیده نمی شود. و نامی از ایشان به نظر نمی رسد.)

و اما امروزه دشمن به این موضوع مهم پی برده و میداند که تا زمانی که زنان جامعه ای پاک و عفیف باشند خانواده را خوب و محکم اداره کنند مردانی در جامعه پرورش پیدا می کنند که کسی توان مبارزه با آنان را نخواهند داشت،و از این رو به جای حمله نظامی به جنگ نرم رو می اورند و جاب و عفت زنان  و غیرت مردان را نشانه می رود و با فروپاشی خانواده به اهداف شوم و پلیل خود نزدیک می شود.

امام خمینی ( ره ) در مورد این امر مهم هشدار داده است و فومودند: ( آنها که زنها را می خواهند ملعبه مردانو ملعبه جوانان فاسد قرار بدهند خیانت کارانند . زنها نباید گول بخورند، زنها گمان نکنند که این مقام زن است که باتید بزک کرده بیرون برود، با سر باز و لخت، این مقام زن نیست، این عروسک بازی است، نه زن ... با فساد کشاندن زنان، هدف توطئه کشف حجاب بود...

نقشه این بود که با توطئه کشف حجاب مفتضح در زمان قلدر نافهم، رضاخان این قشر عزیز را که جامعه را باید بسازند تبدیل کنند به یک قشری که فاسد کنند جامعه را و این نقشه نه اختصاصی به شما بانوان داشت، بلکه جوانان مرد را هم همینطور بکشانند به مراکز فساد آنطور که می خواهند آنها را تربیت کنند، که اگر چنانچه کشورشان به دست هر کس بیافتد بی تفاوت باشند ) و حال آنکه این آرزو را به گور خواهند برد. ان شاءالله 

ارسال نظرات
پر بیننده ها