مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

نخبگان شاهد و ایثارگر مروجان سبک زندگی شهدا در جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: نخبگان باید سبک زندگی شهیدان را فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی به دنیا منتقل کنند و پیام شهدا را به جهان برسانند.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، همایش تجلیل از نخبگان و سرآمدان برتر فرزندان شهدا و ایثارگران استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان برگزار شد.

عباس پالاش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: فرزندان نخبه شاهد و ایثارگر باید الگوی جامعه در همه عرصه‌ها باشند و تجلیل از آنها در راستای رشد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان است.

وی با بیان سبک زندگی اسلامی و تاسی گرفتن از سبک زندگی شهدا افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر به ویژه نخبگان و سرآمدان، مروجان حقیقی سبک زندگی شهدا در جامعه آرمانی ما هستند.

پالاش تلاش در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: نخبگان باید سبک زندگی شهیدان را فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی به دنیا منتقل کنند و پیام شهدا را به جهان برسانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه نخبه شاهد با داشتن نشان ایثار باید متفاوت از سایر نخبگان کشور باشد، تصریح کرد: این نشان ارزشمندی است که نخبگان شاهد و ایثارگر دارند و رسالت آنها نیز در ادامه مسیر شهیدان ترویج سبک زندگی شهدا در داخل و خارج از مرز‌ها می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار