مراسم «شهید افتخار کوچه آبروی محله» به یاد بود «شهید محمدرضا اصلاحی» در شهرآباد بردسکن برگزار شد

مراسم یادبود «شهید محمدرضا اصلاحی» در قالب طرح «شهید افتخار کوچه آبروی محله» به همت پایگاه مقاومت بسیج میثم شهرآباد سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۹۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم که همزمان با نماز مغرب و عشا در منزل پدر شهید برگزار شد مردم بخش شهرآباد و مسئولین حضور یافتند.
 
 امام جمعه شهر بردسکن ضمن تحسین و قدردانی از برگزاری این مراسم توسط پایگاه مقاومت بسیج گفت: همانطور که خداوند رتبه قرآن را جهت فهم انسان پایین آوردند تا ما متوجه شویم، شهدا را نیز تنزیل دادند تا ما بتوانیم آن‌ها را بشناسیم وگرنه شهدا آبروی اسلام و افتخار اسلام هستند.
 
حجت الاسلام امینی در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به روایتی از حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: خدا رحمت کند کسی که دستور و امر ما را زنده نگه دارد، سوال شد امر شما چگونه زنده نگه داشته می‌شود؟ فرمود این که دانش و علوم رضوی را فرا بگیرد و به مردم هم بیاموزد؛ لذا امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وآموزش سیره این بزرگواران کمتر از شهادت نیست.
 
وی ضمن انتقاد از کسانی که با سمپاشی قصد به حاشیه راندن ارزش شهادت را دارند و در اثر غفلت گاهی اوقات شبهاتی را وارد و مطرح می‌کنند که اگر این‌ها شهید نمی‌شدند مگر چه می‌شد؟ گفت: در جواب آن‌ها باید گفت اگر این شهدا نمی‌بودند امروز ناموستان در دست دشمن بود و اگر شهدا نبودند امروز چکمه پوشان آمریکا پا بر سر شما می‌کوبیدند و این شهدا برای اعتلای دین جان خود را فدا کردند.
 
امام جمعه بردسکن در ادامه سخنان خود به عوامل دین گریزی جوانان اشاره کرد و دو عامل غفلت و جهل و برداشت‌های نادرست از دین را عامل دین گریزی جوانان برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها