امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور را نباید به حساب نظام و انقلاب گذاشت، گفت: همه آحاد باید قدردان امنیت کشور و خون های ریخته شده در راه انقلاب و نظام باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۷۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی افزود: امنیت پایدار کشورمان که به برکت نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی و در سایه رهبر انقلاب حاصل شده زمینه ساز رشد و تعالی جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر امنیت نباشد، اقتصاد، تولید، اشتغال و فرهنگ نیز وجود نخواهد داشت لیکن این امر با نثار جان هزاران رزمنده و شهید به دشت آمده و خواهد آمد.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در راه اعتلای نظام و انقلاب باید تلاش کرد و همه در راه حفظ و صیانت از اصل نظام و رهبری، حاضر به فدای جان و مال خود نیز هستیم.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورمان در زمان طاغوت گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، زندگی، رفاه و امکنات مناسبی برای تمامی خانواده ها در نقاط مختلف شکورمان ایجاد شده است.
وی با اشاره به موفقیت های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در سوریه اضافه کرد: با تلاش و ایستادگی رزمندگان جبهه مقاومت و سوری ها، مردم شهرهای شیعه نشین کفریا و فوعه از دست تروریست های تکفیری رهایی یافتند.

ارسال نظرات