مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:

شهدا از اهداف و آرمان‌های اسلام دفاع کردند/ جلوگیری از نفوذ دشمن یک وظیفه بزرگ است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهدا با پیروی حضرت امام حسین (ع) از اهداف و آرمان‌های اسلام دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۷۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ همزمان با دهه کرامت، یادواره شهدای روستای سورک ندوشن   با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از اهالی این روستا برگزار شد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر با اشاره به مقام والای شهدا در روز قیامت گفت: طبق آیات و روایات شهدا از جایگاهی رفیعی در عالم عقبی برخوردار هستند و یقینا خانواده‌های آنان که چنین گل‌هایی را پرورش داده اند از شفاعت آن بزرگواران برخوردار خواهند بود.
حجت الاسلام گندمی افزود: رزمندگان شجاع ما با هدف حفظ استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی ایثارگرانه به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در این راه افتخار شهادت، جانبازی و آزادگی را کسب کردند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از میراث شهدا تصریح کرد: جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا باعث شد، که امروز در سایه امنیت و اقتدار؛ اهداف انقلاب اسلامی را به طو رشایسته پیش ببریم و همگی وظیفه داریم در راستای حفظ این میراث ارزشمند لحظه آرام نگیریم.
حجت الاسلام گندمی اظهار کرد: درصورتی که از این شهدا درس بگیریم و راه وروش آنان را درزندگی روزمره خود به کار بندیم مسلما جامعه ما جامعه آرمانی خواهد شد و یک جامعه ایده آل اسلامی خواهیم داشت.
وی تصریح داشت: بزرگداشت مقام شهدا ضامن بقای نظام اسلامی و موجب خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جهانخوار است.
حجت الاسلام گندمی ادامه داد: برای تداوم پیروزی‌های ملت ایران بر کفر جهانی و موفقیت در عرصه‌های داخلی به وحدت، ولایتمداری و ایستادگی جانانه در مقابل کفر جهانی نیاز است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: باید همچنان، چون کوه در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمانان ایستادگی کرد و با بیداری در راستای اهداف نظام حرکت کرد.
وی در پایان  با اشاره به اینکه راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن  یک وظیفه بزرگ است  گفت: همه ملت ایران باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری مواظب دسیسه‌های مختلف دشمنان و در رأس آن‌ها کفر جهانی و حامیان آن‌ها باشند.
روایت گری سیره شهدا، مداحی، اجرای سرود توسط گروه عاشقان ولایت و برپایی نمایشگاه شهدا از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود.
در پایان این مراسم با حضور مسئولین از خانواده شهدا تقدیر و تجلیل شد.
ارسال نظرات