خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید اقدامات جهادی را از با فضیلیت‌ترین صدقه‌ها خواند و گفت: امام رضا(ع) با فضلیت‌ترین صدقه‌ها را در حمایت از قشر محروم و مستضعف می‌داند که شما جهادگران نیز با فضلیت‌ترین کار را انجام می‌دهید که بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۷۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

اقدامات جهادی از با فضیلیت‌ترین صدقه‌هاست/ جهادگران قدم در مسیر اهل بیت(ع) می‌گذارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد در مراسم افتتاح قرارگاه سازندگی شهید«همدانی» در همدان ضمن گرامیداشت دهه کرامت، به اثر بخشی اقدامات فرهنگی و تبلیغی در جامعه اشاره و عنوان کرد: به فرموده رهبری اگر امام رضا(ع) در حیات ظاهری خود بودند مهم‌ترین اقدام ایشان کار فرهنگی و تبلیغی بود.

وی برگزاری اردوهای جهادی را اقدامی بسیار ارزشمند برای توسعه و آبادانی کشور دانست و بیان کرد: ما باید عمر خود را در این مسیر قرار داده و اهل جهاد در راه خدا باشیم و جهاد ما باید جهاد فرهنگی باشد.

این خادم حرم امام رضا(ع) اقدامات جهادی را از با فضیلیت‌ترین صدقه‌ها خواند و گفت: امام رضا(ع) با فضلیت‌ترین صدقه‌ها را در حمایت از قشر محروم و مستضعف می‌داند که شما جهادگران نیز با فضلیت‌ترین کار را انجام می‌دهید که بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از قشر مستضعف و محروم تصریح کرد: اهل جهاد در راه خدا باشید که هیچ مدالی ارزشمندتر از این نیست.

شریعتی نژاد با بیان اینکه جهادگران قدم در مسیر اهل بیت(ع) می‌گذارند، ادامه داد: جهادگران در مسیری قدم می‌گذارند که اهل بیت(ع) در این مسیر بوده؛ ضمن اینکه امام رضا(ع) به این اقدام افتخار می‌کرد.

وی با اشاره به اهداف کاروان‌های زیر سایه خورشید در اقصی نقاط کشور به ضرورت ترویج فرهنگ رضوی اشاره و بیان کرد: زندگی ما باید رنگ و بوی امام رضایی بگیرد و حضور امام رضا(ع) را در تمام زندگی خود جاری کنیم که این بسیار حائز اهمیت است.

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید سعادت و خوشبختی انسان را در گرو حرکت در مسیر اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر سعادت قرار بگیریم باید زندگی خود را در مسیر اهل بیت(ع) قرار دهیم، اگر می‌خواهیم زندگی رنگ و بوی خدایی و امام رضایی بگیرید باید با همه مدارا کنیم و اهل مهربانی باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات