مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: اهداف دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی بر اساس منشور مقام معظم رهبری تعیین شده است.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۷۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عباس قاضی خانی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان پیاده روی حرم مطهر رضوی که در کانون جوانان سپاه کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بنده شاهد تلاش های شبانه روزی دوستان در این مجموعه هستم که پس از شکل گیری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها از بار مسئولیت این دوستان کاسته شد.

 تعیین اهداف دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی بر اساس منشور مقام معظم رهبری

وی بیان کرد: در صدر اسلام، پیامبر اکرم راهنمای بشریت بودند اما مسلمانان حضور و وصیت ایشان را درک نکردند در حالیکه در ایران اسلامی پس از یک هزار و 400 سال، انقلابی بی نظیر به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در جهان شکل گرفت و مردم به پیروی از ائمه روی آوردند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز افزود: کشتی این انقلاب عظیم به رهبری مقام معظم رهبری از طوفان های متعدد در دریای پرتلاطم به سلامت در حال عبور است.

قاضی خانی بیان کرد: حضرت امام خامنه ای (مدّظله العالی) فرمودند که با توجه به ظرفیت خادمین حرم رضوی و دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان ها، مشکلات جامعه به دستان پرتوان این عزیزان در کسوت خادمیار افتخاری حرم مطهر رضوی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین منظور، دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها ایجاد شد و اهداف این دفاتر بر اساس منشور حضرت امام خامنه ای تعیین شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز اظهار داشت: از جمله این اهداف می توان به محرومیت زدایی و ترویج معارف قرآنی اشاره کرد که این موارد جز با یاری و همکاری شما عزیزان که آماده پیاده روی تا حرم مطهر رضوی هستید میسر نیست.

 

 

خبرنگار : مینا صدیقیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها