بیانیه:

امنیت امروز ما حاصل دست رنج نیروهایی است که درمرز ها جهاد می کنند

امروز با شهادت بسیجیان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مرزهای اسلام حقیقی و آمریکایی به وضوح دیده می شود واین انقلاب اسلامی است که علم حرکت رو به پیشرفت اسلام حقیقی را به دوش می کشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۵۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
قرارگاه قدس جنوب شرق،سپاه سلمان و تیپ مخصوص۱۱۰ سلمان فارسی در بیانیه ای اقدام تروریستی منطقه کورین را محکوم و به خانواده محترم این دو شهید تبریک گفتند.
در این بیانیه آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا»
مجددا خبر شهادت دو تن از بسیجیان غیور و جان بر کف بسیجی، فضای استان و کشور ما را فرا گرفت و باز ملت عزیز ایران داغدار از به خون کشیده شدن فرزندان این میهن شدند.
در زمانه‌ای پرآشوب که چرخ‌های خشونت و تروریسم به وسیله دیو غدار استعمار و استکبار از یک سو و متحجران بی عقل از سوی دیگر به حرکت درآمده و امنیت منطقه و حیات مردم را به خطر انداخته است چه زیبا افرادی از این آب و خاک جان خود را فدای مردمانشان می‌کنند تا امنیت و آرامش در این سرزمین بوجود آید.
امنیت نعمتی بدون جایگزین است و جای شکی نیست که از دغدغه‌های اصلی هر جامعه‌ای امنیت و آرامش است و همچون مانند اکسیژن برای حیات جامعه ضروری است؛ به همین دلیل، جامعه حاضر است هزینه‌های زیادی را در این راستا تحمل کند. امنیتی که امروز ما از آن بهره مندیم بدون شک دسترنج جانفشانی‌ها و تلاش‌های نیرو‌هایی است که در مرز‌ها و آن سوی مرز‌ها جهاد می‌کنند.
امروز با شهادت بسیجیان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مرز‌های اسلام حقیقی و آمریکایی به وضوح دیده می‌شود و این انقلاب اسلامی است که علم حرکت رو به پیشرفت اسلام حقیقی را به دوش می‌کشد.
در پایان ما پاسداران و بسیجیان قرارگاه قدس جنوب شرق، سپاه سلمان و تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی ضمن محکومیت اقدام تروریستی منطقه کورین و شهادت دو تن از مدافعان وطن، به خانواده‌های داغدار این اقدام وحشیانه، تسلیت و تبریک گفته و اعلام می‌داریم که تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب و جانفشانی برای ملت سرفراز ایران ایستاده ایم.
ارسال نظرات