خبرهای داغ:
خادمیار دفتر آستان قدس رضوی همدان با بیان اینکه تاکنون 5 هزار زائر اولی به همت آستان قدس رضوی در همدان به سفر مشهد مقدس اعزام شده‌اند، گفت: امسال نیز 5 هزار سهمیه برای استان در نظر گرفته شده که طی سال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۲۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

اعزام 5 هزار نفر به مشهد مقدس به همت نمایندگی آستان قدس رضوی همدانعلیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان با ابراز خرسندی از ورود کاروان‌ها، آن را مایه خیر و برکت دانست و اظهار داشت: دفتر آستان قدس رضوی از سال 95 با تدبیر مقام معظم رهبری در راستای گسترش شعاع خدمتی آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان خدماتی در سطح استان ارائه می‌دهد، گفت: تاکنون یک هزار و 800 نفر برای خادمیاری در دفتر آستان قدس رضوی همدان ثبت‌نام کرده‌اند.

این خادمیار دفتر آستان قدس رضوی همدان ابراز داشت: تاکنون 5 هزار زائر اولی به همت آستان قدس رضوی در همدان به سفر مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال نیز 5 هزار سهمیه برای استان در نظر گرفته شده که طی سال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

ابراهیمی با تشریح اقدامات و فعالیت‌های دفتر آستان قدس رضوی در همدان یادآور شد: با مساعدت آستان قدس رضوی و نمایندگی این مجموعه در استان همدان در مناسبت‌های مختلف بسته‌های ارزاق توسط خادمیاران در بین محرومان و نیازمندان آستان توزیع می‎شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات