خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای محله سردار حسین پارسایی گفت: شهدا دارای والاترین مقام هستند چراکه در راه دین، ولایت و عزت اسلام و مسلمین جانشان را فدا می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۱۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: وقتی به تاریخ جامعه بشریت نگاه کنیم حق و باطل همیشه درگیر هم بوده اند و ما نیز الان عین گذشته در برهه ای از امتحان تاریخ قرار دادیم و به برکت خون شهدا از این امتحان سربلند بیرون آمده و خواهیم آمد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از دوران قبل تا حالا در حال نابودی دین اسلام هستند ولی به فرموده امام رحمت الله با وجود مردمان باوفایی مثل مردم ایران در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد و راه شهدا را ادامه خواهیم داد چراکه تبعیت از امام و پیشوا موجب اقتدار اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و با پیروی از راه شهدا می‌توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مشکلات اخیر اقتصادی در کشور بیان کرد: اگر در بعد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبری گوش می کردیم سرنوشت ما الان این نبود.

وی افزود: دشمنان هیچ وقت خیر ما را نخواسته و نخواهند خواست چون وابستگی به دشمن خسر الدنیا و آخرت است.

 عباسقلی زاده در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پیام یادواره‌های شهدا این است که روی پای خودمان بایستیم و افکارمان را با شایعات و تحریکات دشمن مسموم و آلوده نکنیم و خواسته دشمن که ناامیدی هست را انجام ندهیم که رمز این پیروزی گوش به فرمان رهبری بودن است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: این مردم آگاه ما انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله خواهند کرد.

ارسال نظرات