امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام است گفت: دهه کرامت فرصتی برای امید بخشیدن و تزریق روحیه نشاط به جامعه است.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۱۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، در همایش بزرگداشت امامزادگان که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در بقعه متبرکه بی بی حسنیه(س) تربت حیدریه برگزار شد بیان کرد: با توجه به اینکه در دهه کرامت هستیم از ابتدای این دهه تا 10 ذی الحجه فرصتی برای چله نشینی که شیوه علما و بزرگان دین بوده فراهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن درصدد ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است در هر روز از این چله نشینی قدمی برای ایجاد روحیه نشاط، امید بخشی و خدمت به خلق برداریم که مورد رضایت حضرت حق و امام عصر(عج) قرار گیرد.

صدیقی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در ابتدای دهه کرامت در خصوص شخصیت ایشان اظهار کرد: این بانوی بزرگوار در بین فرزندان موسی بن جعفر(ع) بعد از امام رضا(ع) متمایزترین درجه علمی، معنوی، عرفانی و شفاعتی را دارند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز کفار، مستکبران، دنیای فریب و دروغ مثل آمریکا و اروپا ما را ضد حقوق بشر و در مسئله حقوق بانوان متهم می کنند در حالی که حریم و بارگاه بانویی به درجه حضرت معصومه(س) محل تشرف عاشقان اهل بیت(ع) از اقسی نقاط دنیا است.

وی به مقام علمی بی بی حسنیه(س) اشاره کرد و گفت: حضور زائران در بقعه این بانوی مکرمه که شاگردی در محضر امام صادق(ع) را درک کرده است تودهنی به تفاسیر غلط ایادی شرق و غرب در خصوص مسئله تضییع حقوق بانوان در ایران است.

صدیقی با بیان اینکه همه انسان ها به دنبال سعادت هستند تصریح کرد: از منظر امام صادق(ع) سعادتمندترین مردم کسانی هستند که فضل ما را بشناسند و آنچه را که ما گفتیم اطاعت کرده و از آنچه نهی کردیم پرهیز کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:آنان که تصور دارند اروپا و آمریکا حلال مشکلات هستند به امام رضا(ع) که باب الرحمان و مظهر جلال و جمال الهی است اعتقاد ندارند.

وی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب برای نابودی نظام تلاش کرده اند از کودتای نوزه تا جنگ هشت ساله که یک ایران بدون تجهیزات بود در برابر دنیا اما در نهایت همه تلاش هایشان بی اثر بود.

صدیقی تصریح کرد: امروز ما به لحاظ تجهیرات در سطح بالای هستیم .آمریکا جرأت جنگیدن با ما را ندارد و به گفته مقام معظم رهبری یکی بزنند ده تا می خورند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در جنگ اقتصادی امروز نیز در سایه اطاعت از مقام عظمای ولایت به پیروزی خواهیم رسید مگر اینکه ناشکر و ترسو  باشیم و اسیر تبلیغات سوء شرق و غرب شویم.

وی بیان کرد: خداوند در قرآن وعده رزق و نصرت داده لذا در سایه ولایت و به برکت خون شهداء با ایمان قلبی به پیروزی دست خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها