خبرهای داغ:
مدیر امور بانوان شهرداری تبریز در نشست هم اندیشی حجاب، رسانه و فضای مجازی فرهنگ عفاف و حجاب را نیازمند نگاه عمیق و حرکت جمعی در جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۰۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جمیله خبازبان گفت: فرهنگ عفاف و حجاب  به عنوان باور دینی در حوزه فرد، خانواده و جامعه مطرح است .

وی افزود: توسعه فرهنگ حجاب و پوشش فارغ از نگاه های سطحی باید نگاه عمیقی روی آن صورت گرفته و نیازمند حرکت جمعی است .

خبازیان با اشاره به اینکه امور بانوان شهرداری نقش اجرایی در این حوزه دارد از رسانه ها به عنوان اتاق فکر امور بانوان شهرداری درخواست کرد تا در امور اجرایی در موضوعات مختلف مدبوط به بانوان  همیار شهرداری باشند

مدیر امور بانوان شهرداری تبریز با اشاره به اینکه رسانه ها در بحث حجاب نباید تنها بر روی زنان تاکید کنند تصریح کرد : رسانه و کاربران فضای مجازی در بحث عفاف و پوشش نباید تنها به خانم ها اکتفا کنند بلکه در شرایط امروز جامعه باید این موضوع را با الویت و محوریت آقایان مطرح کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های امور بانوان شهرداری در حوزه فرهنگ اظهارداشت: شهرداری سال های متمادی است که در حوزه های فرهنگی فعالیت های مختلفی انجام می دهد و از سال ۷۶ تا کنون دو هزار و ۷۵۶ برنامه فرهنگی و گردشگری اجرا کرده است .

خبازیان ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف در پارک های بانوان، برنامه های متعدد آموزش حقوق شهروندی، توانمند سازی زنان خود سرپرست و ... بخشی از این فعالیت ها است.

ارسال نظرات