خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

مسئولان با مردم شفاف بوده و برای حل مشکلات آن ها گام بردارند

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اداری بناب در حضور وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی، با تأکید بر اینکه مردم نیاز به اعتماد دارند، از مسئولان خواست با مردم شفاف بوده و در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۰۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضیاءالله اعزازی اظهار کرد: نه به عنوان نماینده مجلس بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی انتظار دارم معضل اساسی کشور که بحث فقر، اشتغال و حاشیه‌نشینی است، حل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیتی که مقام معظم رهبری به بحث فقر و حاشیه‌نشینی دارند، انتظاری که مردم از مسوولان دارند، حل این مشکلات از سوی دولت است که بعضاً این انتظارات برآورده نشده‌اند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم نیاز به اعتماد دارند، از مسوولان خواست با مردم شفاف بوده و در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

اعزازی تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر مسئولان جمعی از نخبگان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شهرستان نیز حضور دارند که خواستار حل مسائل و مشکلات بیمه‌ای خود هستند و مجلس نیز آمادگی دارد تا در جهت اصلاح قوانین و رفع نواقص در بخش تأمین اجتماعی، گام‌های لازم را بردارد.

وی با اشاره به ضرورت حاکم شدن وحدت بین مردم و مسئولان گفت: اگر در داخل بین قوای سه‌گانه وحدت و همدلی حاکم باشد که این وحدت و همدلی نیز حاکم است، قطعاً فرمایش رهبر کبیر انقلاب که فرموده بودند«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تحقق خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها