امام جمعه پلدختر گفت: نیروی انتظامی باید در برخوردها استقلال داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۷۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری  امروز در دیدار با فرمانده ‌انتظامی پلدختر اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار موثر و اثر گذاری در زندگی روزمره مردم دارد و هیچکس نمی‌تواند نقش پر اثر این نیرو را انکار کند.

وی نیروی انتظامی را نماد آرامش و اعتماد در جامعه دانست و افزود: امنیت مرهون زحمات نیروهای امنیتی اعم از سپاه، ارتش ونیروی انتظامی است که دست به دست هم امنیت را فراهم می‌کنند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انتظار داریم نیروی انتظامی در شهرستان جایگاه خود را پیدا کند، عنوان کرد: نیروی انتظامی باید مستقلا عمل کند و نباید در خدمت افراد ضد انقلاب باشد پس باید در راستایی حرکت کند که خواسته رهبری و نظام است و افرادی که با نظام ارتباطی ندارند نباید احساس امنیت کنند و باید بدانند نیروی انتظامی محل امنی برای آنها نیست.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید در برخوردها استقلال داشته باشد، بیان کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی کارش را خوب و مستقل انجام دهد و از فرمانده جدید نیروی انتظامی انتظار می‌رود به بحث مستقل بودن نیروی انتظامی سر وسامان دهد تا احساس کنند یکی از اعضای شورای تامین شهرستان هستند.

سوری گفت: نیروی انتظامی باید بتواند در جایگاه امنیت دفاع کند، چون نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و باید محل امن وامنیت باشد و اینطور نباشد که برخی افراد که در نیروی انتظامی آشنا دارند بخواهند از این ابزار بد استفاده کنند.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود نیروی انتظامی را از حالت طایفه‌گرایی در سطح شهرستان خارج و استقلال، اقتدار را در نیروی انتظامی ایجاد کنید و نیروی انتظامی به عنوان نیرویی در خدمت نظام و رهبری باشد.

وی تصریح کرد: تازمانی که نیروی انتظامی روی پای خود نایستد وتا زمانی که نتواند اهداف خود را دنبال کند هزار بار ما بستر را فراهم کنیم نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات