خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم ترین رسالت‌های سپاه صیانت از باورها و اعتقادهای مردم است به طوری که سپاه فقط یک مجموعه نظامی صرف نیست.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۷۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: یکی از رسالت های سپاه صیانت از باورها و اعتقادات مردم و ارزش های انقلابی و اسلامی است به ویژه اینکه سپاه را نباید یک مجموعه نظامی صرف قلمداد کرد.

وی درباره لزوم ورود سپاه شهداء به برنامه های فرهنگی و تربیتی، گفت: سپاه وارث اسلام ناب محمدی و یادگاری ماندگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی است به طوری که پیرو راستین ولایت فقیه و به عبارتی دقیق تر پاسدار معنویت و فرهنگ در جامعه است، بنابراین وظیفه اصلی سپاه حفظ نظام جمهوری اسلامی است که مترادف با حفظ جایگاه والای ولایت فقیه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا سپاه بر خود وظیفه می داند از مردم ایران در مقابل هرگونه تهدید و آسیب دفاع کند و همانگونه که ملت بزرگ ایران مطلع هستند و آگاهی و بصیرت کامل دارند امروز دشمن در رسانه، فضای مجازی، شبکه های ماهواره ای و ... اذهان جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

*اقدامات فرهنگی و تربیتی جزو اولویت‌های سپاه است

وی اضافه کرد: نسل جوان که دوران طاغوت را لمس نکرده اند، جنگ را ندیده اند، گذشته را درک نکرده اند و لذت آقایی و سروری و نعمت امنیت و ولایت را که مانند نعمت سلامتی است، تمام و کمال در نیافته اند در معرض تهاجم و تهدید فرهنگی، تربیتی و عقیدتی قرار دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بر سپاه واجب است که در کنار ملت ارزشمدار ایران و سایر ارگان ها و نهادهایی که دغدغه مردم و انقلاب را دارند با تمام توان در برنامه های فرهنگی و تربیتی ایفای نقش کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه در تلاش است که با اولویت بندی و انجام اقدامات فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی، بصیرت افزایی و مدیریت جهادی تلاش کند تا زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت، مهدی موعود آماده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات