رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حوزه‌های علمیه را دارای رسالتی خطیر در هدایت‌گری جامعه دانست و اظهار کرد: این نقش پذیری در خصوص ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه در مقطع کنونی به مراتب سنگین‌تر شده است.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۶۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی  در آیین اختتامیه نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه اصفهان، قم، مشهد و تهران، روحانیت و حوزه‌های علمیه را ایفا کننده نقشی بی‌بدیل در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: نظام اسلامی ما در عصر حاضر طرحی نو از مدل مردم سالاری دینی را در جهان ارائه کرده و این مدل الهام بخش و بر پایه مبانی اسلام ناب، به کابوس نظام سلطه و استکبار تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه را دارای رسالتی خطیر در هدایت گری جامعه برشمرد و اظهار کرد: این نقش پذیری در خصوص ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه در مقطع کنونی به مراتب سنگین‌تر شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید براینکه دشمنان هیچگاه دست از توطئه وخباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی دارند، گفت: دشمن امروز در صدد استحاله نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم است که روحانیون به عنوان افسران این عرصه می‌توانند ایفاگر نقش‌های تعیین کننده‌ای باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در پایان با بیان اینکه مجموعه عظیم بسیج اساتید به فضل الهی امروز به رشد و بالندگی مطلوبی رسیده است، گفت: این حرکت اثربخش می‌تواند نتایج، دستاورد‌ها و ثمرات ارزشمندی را برای حوزه‌ها به همراه داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها