خبرهای داغ:
فرماندار عجب شیر در جلسه کارگروه مبارزه با سرقت و قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه تشدید نظارت ها و بازدیدهای میدانی در مبارزه با کالای قاچاق و گرانفروشی ضروری است، گفت: یکی از مسائلی که موجب نارضایتی مردم می شود عدم نظارت صحیح مسئولان در حوزه مسئولیتشان است.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۶۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور افزود: ادارات مسئول باید با انجام بازدید های مشترک و مستقل، بر بازار نظارت داشته باشند و از عرضه کالای قاچاق و گرانفروشی جلوگیری کنند.
وی گفت: متاسفانه قیمت برخی از کالاها در عجب شیر گران تر از شهرستان های همجوار است که در این زمینه اصناف و تعزیرات باید نظارت خود را گسترش دهند.
اصغرپور با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی در جامعه و نهادینه شدن آن گفت: مسئولان و متولیان امر باید آغازگر این فرهنگ سازی باشند، مصرف کالای خارجی در سبد مصرفی جامعه چراغ سبزی برای افراد سودجو و قاچاق کالاست و این تقاضا باید کاهش یابد.
وی افزود: استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی باید تبلیغ و اطلاع رسانی شود و نباید به صورت مقطعی باشد.
فرماندار عجب شیر همچنین از تلاش های نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت قدردانی کرد و گفت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، در حال حاضر سرقت، دغدغه ای برای شهرستان محسوب نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سرقت های خشن و همراه با آزار در عجب شیر وجود ندارد و سرقت های شهرستان همه جزو سرقت های خرد محسوب می شود.
وی با اشاره به وقوع سرقت در روستاهای شهرستان، از دهیاران خواست تا با بکارگیری نگهبان روستا و نصب دوربین در ورودی و خروجی روستاها از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها