مدیر‌عامل مجمع خیران قرآنی مازندران: هر کجا فعالیت‌ها بر عهده مردم قرار‌ گرفت شاهد موفقیت در آن فعالیت‌ها بودیم و هر‌کجا مردم به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف‌ نشدند در آن فعالیت به موفقیت نرسیدیم.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۴۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌قاسم هاشمی در جلسه مجمع خیران قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه هر کجا فعالیت‌ها بر عهده مردم قرار‌ گرفت شاهد موفقیت در آن فعالیت‌ها بودیم و هر‌کجا مردم به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف‌ نشدند در آن فعالیت به موفقیت نرسیدیم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت عظیمی است که استفاده مناسب از آن ظرفیت‌ها به موفقیت‌های بزرگ منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعت محض و مخلصانه از ولی‌فقیه در دفاع‌ مقدس باعث پیروزی در آن شد، افزود: حضور شهدای غواص و شهدای گمنام در سوادکوه به عنوان ورودی استان مازندران و استقبال گسترده مردم این شهرستان بیانگر ولایی‌بودن و انقلابی‌بودن مردم این شهرستان است.

مدیر‌عامل مجمع خیران قرآنی مازندران از لزوم تغییر در برخی از مواد اساسنامه مجمع خیران قرآنی خبر‌ داد و خاطر‌نشان کرد: عضویت حقوقی رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در مجمع خیران قرآنی شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار‌ گیرد.

هاشمی خواستار احصا خلاهای قرآنی شهرستان‌ها شد و با بیان اینکه در مسیر تقویت فعالیت‌های قرآنی باید گام برداشت، گفت: 40 چشم‌انداز قرآنی مجمع خیرین قرآنی و راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی تدوین‌شد و برنامه‌های ارسالی استان باید در شهرستان‌ها بومی‌سازی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه  در جلسه مجمع خیران قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با گرامی‌داشت دهه کرامت، گفت: حرم حضرت معصومه(س) به عنوان حرم اهل بیت(ع) و پناهگاه آل پیامبر توصیف‌شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر، افزود: تعیین نقش اداره تبلیغات اسلامی در اساسنامه مجمع خیرین قرآنی و وضعیت انحلال این مجمع باید مورد توجه لازم قرار‌گیرد.

وی خاطر‌نشان کرد: مجمع خیرین قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به صورت تفکیک‌شده در 2 شهرستان تشکیل شد که اقدام به برگزاری جلسات مختلف و ارائه طرح‌ها و کمک‌های لازم اقدام کردند.

در ادامه این جلسات مدیر‌عامل و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها