هفدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد با حضور رئیس دارالقرآن الکریم کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۴۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از  پایگاه خبری قرآنی استان یزد، هفدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد ۲۷ تیرماه ۹۷ با حضور رئیس دارالقرآن الکریم کشور جناب آقای مهدی قره شیخلو در محل اتحادیه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه "مطهریان" مدیرعامل اتحادیه ضمن خیر مقدم از دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی درخواست تسریع در تشکیل اتحادیه واحد کشوری و امور ثبتی اتحادیه‌های استان‌ها داشت.
سپس اعضای هیئت مدیره اتحادیه، مشکلات و چالش‌هایی که در سطح استان با آن رو به رو هستند از جمله مجوز موسسات قرآنی، کمبود منابع صندوق قرض الحسنه، برخی مسائل مالی موسسات و بیمه مربیان قرآن را مطرح کردند.
در ادامه این جلسه مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از زحمات و امور قرآنی انجام شده در استان یزد و همچنین تشکر از بیان مشکلات و چالش‌ها توسط حاضرین در جلسه، بر استمرار فعالیت‌های قرآنی و ایجاد انس بیشتر با قرآن کریم توسط مسؤلین و مردم تاکید کرد.
وی در بخشی از صحبت‌های خود هیئت مدیره موسسات قرآنی استان را به ایجاد قاعده برای حل مشکلات استانی توصیه کرد و همچنین برای حل هرچه بهتر این مشکلات بر مطالبه گری مسؤلین استانی از مسؤلین کشوری تاکید نمود.
در ادامه رئیس سازمان دارالقرآن الکریم توضیحاتی پیرامون موضوعات اتحادیه مدغم، بررسی شرایط ثبت موسسات، تشکیل اتحادیه واحد کشوری، آموزش تکالیف قانونی مدیران موسسات، اهمیت کیفیت موسسات، حضور مشاور حقوقی و حسابدار در اتحادیه و موسسات، حرکت فعال و واحد جامعه قرآنی در سطح جامعه، تخصص سازی موسسات و برونسپاری ارائه کرد و قول مساعدت و حمایت از صندوق قرض الحسنه اتحادیه را داد.
ارسال نظرات