فرمانده سپاه خندا گفت: اردوهای جهادی در پنچ منطقه از شهرستان خنداب و پنج منطقه از پخش قره چای انجام خواهد گرفت و ملاک از انتخاب مناطق را میزان محرومیت از لحاظ امکانات ،اموزشی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه خنداب در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج از شروع برگزاری اردوهای جهادی سال ۹۷ در شهرستان خنداب خبر داد، و گفت: این اردو ها در ۱۰ منطقه از شهرستان خنداب و بخش قره چای وبا توجه به محرومیت مناطق شهرستان برگزار می گردد.

وی با اشاره به کلام رهبری در رابطه با اردو های جهادی(بسیج سازندگی بهترین کار برای خدمت رسانی به مناطق محروم می باشد) گفت: بسیج خنداب نیز با دریافت همکاری از نهادهای دولتی شهرستان در همین راستا اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم نموده است.
 مهدی گفت : این اردوها در پنچ منطقه از شهرستان خنداب و پنج منطقه از پخش قره چای انجام خواهد گرفت و ملاک از انتخاب مناطق را میزان محرومیت از لحاظ امکانات ،اموزشی و فرهنگی دانستند.
فرماندهی سپاه ناحیه خنداب با تشکر از افرادی که در سالهای قبل در این اردو ها کار وتلاش جهاد گرانه داشتند گفت: از ابتدای سال ۹۷ افرادی که درخواست شرکت در اردو های جهادی را داشته اند شناسایی و ثبت نام شده که قرار است با سازماندهی خوبی کار را آغاز نمایند.
وی به اهداف و برنامه های اردو های سال ۹۷ اشاره نموده و گفت: امسال علاوه بر برنامه های عمرانی و فرهنگی ،یک تیم پزشکی نیز به مناطق محروم اعزام خواهد شد تا با برپایی بیمارستان صحرایی بتوانیم خدمات خوبی به مردم محروم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات