خبرهای داغ:
در پارک بهمن گنبد کاووس برگزار شد؛
این نشست به مناسبت دهه ی کرامت و روز دختر به همت انجمن دوستداران کتاب مهر ، واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه مقاومت منتظران مهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حوزه رسالت در محل پارک بهمن محله سید آباد گنبد کاووس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۳۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، این نشست به مناسبت دهه ی کرامت و روز دختر به همت انجمن دوستداران کتاب مهر ، واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه مقاومت منتظران مهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حوزه رسالت در محل پارک بهمن محله سید آباد گنبد کاووس برگزار شد.

دراین نشست آقای محمود موحدی مسئول واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبد کاووس ضمن تبریک ایام دهه ی کرامت وگرامیداشت روز دختر گفت: حجاب پیام مهم شهیدان به دختران و بانوان ایران می باشد.

وی افزود :توصیه می کنم که حتما یک بار هم که شده وصیت نامه های شهدای محله خود را مطالعه کنید،آن وقت خواهید دید که یکی از وصیت های مهم و اصلی آنان بعد از پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه بحث حجاب است.


در ادامه این نشست سید علی کریمیان فرمانده پایگاه منتظران مهدی (عج) و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر ضمن تقدیر از این حرکت واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران که کارهای فرهنگی و ترویج ایثار شهادت را ازسیستم اداری به داخل محلات و مردم و بخصوص جوانان ونوجوانان آورده و با همکاری بسیج و سازمان های مردم نهاد اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی می نماید را ستود وگفت: امیدوارم این برنامه ها به مناسبت های مختلف اتفاق بیفتد

وی در ادامه بیان داشت که: امیدوارم سایر ادارات و نهاد ها نیز در برگزاری چنین برنامه های در محلات و بخصوص نقاط آسیب پذیر وکم برخوردار ورود کرده و نهاد های برگزار کننده را یاری کنند.


مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر در ادامه گفت: جا دارد در این خصوص از نهاد های مانند دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان،نهاد کتابخانه ها،پایگاه های مقاومت بسیج، پایگاه فرهنگی منطقه سید آباد و بدلجه ،موسسه مهر آفرینان جوان،هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سید آباد تقدیر و تشکر نمایم که در برگزاری مراسمات و نشست های فرهنگی که در ایام تابستان و اوقات فراغت برگزار می گردد ما را یاری نمودند.

در پایان این نشست هدایایی به دختران حاضر در مراسم اهدا شد.

نشست حجاب پیام شهیدان

 
نشست حجاب پیام شهیدان
 
نشست حجاب پیام شهیدان
 
انتهای پیام /
ارسال نظرات
پر بیننده ها