فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: خروج آمریکا از برجام به دلیل قدرت این کشور نبود، بلکه به دلیل درماندگی و واماندگی آنها در برابر قدرت ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۲۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی در مراسم طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی استان هرمزگان که در قشم برگزار شد، اظهار داشت: امروز استکبار به این نتیجه رسیده که در برابر ایران اسلامی چقدر ضعیف و درمانده است، زیرا که هر جنگی علیه کشور ما به راه انداختند در نهایت به نفع کشور ما تمام شد.

وی بیان داشت: امروز دشمن سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ایران اسلامی دارد که همه ما باید در این شرایط هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمن به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز ما مشکلاتی در کشور داریم اما نباید اجازه دهیم که برخی‌ها نسبت به مشکلات کشور سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی داشته باشند و مردم را ناامید و دلسرد کنند.

سردار ترابی تاکید کرد: در این شرایط همه ما باید با اتحاد و یکدلی و تلاش شبانه‌روزی سعی در حل مشکلات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند، گفت: باید نسل جوان ما مراقب نقشه‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان به ویژه در فضای مجازی باشند و فریب این فضا را نخورند.

سردار ترابی اظهار کرد: در حاضر بخش اعظم فضای مجازی یک فضای مسموم است و هر آنچه در آن منتشر می‌شود، غیر قابل اعتماد است که جوانان باید حواسشان نسبت به این مسئله جمع باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در استان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز ما شاهد تحصیل بیش از 80 هزار دانشجو در سطح استان هستیم، در حالی که پیش از انقلاب یک دانشگاه هم در هرمزگان وجود نداشت.

ارسال نظرات