خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شاهرود با فرماندار شهرستان و امام جمعه شهر مجن

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و امام جمعه شهر مجن دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۱۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهزود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود سرهنگ پاسدار جواد عبیری با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در دفتر وی دیدار کرد.
در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه و معاونت‌های اجرایی و جانشین سپاه ناحیه نیز حضور داشتند طرفین بر تعامل و همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.
در این دیدار محمدکرم محمدی با بیان اینکه سپاه و بسیج مولود انقلاب و حافظ آن هستند و همه آحاد مردم و بنده بسیجی هستیم تفکر بسیج را که برگرفته از اسلام ناب است در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام مهم برشمرد و بر ترویج این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.
همچنین فرمانده سپاه شاهرود با حضور در دفتر امام جمعه شهر مجن با حجت الاسلام جناتی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد و از زحمات ایشان به عنوان پدر معنوی در حمایت از بسیج و سپاه تقدیر و خواستار حمایت‌های بیشتر ایشان از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی بسیج شد.
حجت الاسلام جناتی نیز با خیرمقدم به فرمانده جدید سپاه شاهرود بر اجرای بیشتر برنامه‌های هدفدار فرهنگی در شهرستان تاکید و حمایت و پشتیبانی خود را از برنامه‌های بسیج اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار