خبرهای داغ:
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین:

کسب رتبه نخست نتایج امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی استان

غلامی گفت: در حال حاضر ۳۱ مرکز پیش دانشگاهی در سطح ناحیه یک آموزش و پرورش استان وجود دارد که با برنامه های اجرایی ناحیه یک آموزش و پرورش، موفق به کسب رتبه اول استان در نتایج امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی استان قزوین شدند.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۰۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

 
شمس اله غلامی مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی آموزش‌ و پرورش میانگین امتحانات پیش دانشگاهی است که ناحیه یک موفق به کسب رتبه نخست استان شد.
 
وی در خصوص دلایل کسب دستیابی به این موفقیت، گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس و سطح علمی استان، طرح‌ها و فعالیت‌های متعددی در طول سال تحصیلی اجرا شده است.
 
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از جمله برنامه های ما می‌توان به تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه، استفاده از اساتید مجرب و فعال در امور آموزشی، مشاوره با خانواده‌ها در تبیین اهمیت و ضرورت یادگیری دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه میان معلمان و دانش‌آموزان برای حصول نتیجه بهتر اشاره کرد.
 
غلامی عنوان کرد: در حال حاضر ۳۱ مرکز پیش دانشگاهی در سطح ناحیه یک آموزش و پرورش استان وجود دارد که با برنامه های اجرایی ناحیه یک آموزش و پرورش، موفق به کسب رتبه اول استان در نتایج امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی استان قزوین شدند.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها