خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی گفت: کسانی که می خواهند کار فرهنگی امام رضایی انجام دهند، تبرکی به موضوع نگاه نکنند بلکه رعایت حرمت امام رضا، منادی ولایت بودن در سراسر جهان است.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۹۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیدمحمد امینی امام جمعه آبیک در دیدار با خادمین امام رضا(ع) بیان کرد: هر امام در طول دوران امامت خود دو رسالت داشت که یک رسالت خاص زمان خودش و یک رسالت مقدمه سازی برای امام بعد از خود بوده است.
وی گفت: امام رضا(ع) منادی ولایت بودند و رسالت خاص امام رضا بین دوازده امام همین منادی ولایت بودن است. یعنی کسی که عَلَم ولایت را بلند کرد امام رضا می باشد.
امام جمعه آبیک ضمن اشاره به این موضوع که چرا علم ولایت در ایران باید بلند شود و ندای ولایت از ایران برخیزد اظهار کرد: این امر وظیفه ای است که به ما ایرانی ها سپرده شده و ما حامیان ولایت در سراسر جهان هستیم و چهارده قرن بعد از صدور اسلام، ندای ولایت باید از ایران برخیزد.
حجت الاسلام امینی عنوان کرد: کار رضوی، از دید امام رضا دور نمی ماند. پرچم واقعی امام رضا پرچم ولایت است. کسانی که می خواهند کار فرهنگی امام رضایی انجام دهند، تبرکی به موضوع نگاه نکنند بلکه رعایت حرمت امام رضا، منادی ولایت بودن در سراسر جهان است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها