خبرهای داغ:
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور

USSDبستری برای تسهیل در امور مددجویان بهزیستی

بریمانی گفت: استفاده از این بستر، 50 هزار تماس از USSD به صورت هفتگی از گروه های هدف وجود داشته و امیدواریم برای تسهیل در امور این قشر از جامعه، بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم
کد خبر: ۹۰۳۷۳۶۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فریبا بریمانی رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه 5 مرکز بهزیستی که با حضور معاون پیشگیری از معلولیت سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان قزوین و جمعی از مسوولان برگزار شد، بیان کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی جهت استفاده بهینه از خدمات و امکانات موجود، تسهیل در امر دسترسی گروه‌های هدف سازمان بوده است.
وی گفت: یکی از برنامه های ما، استفاده از نرم‌افزار دولت همراه از سوی مددجویان است که به صورت اختصاصی می‌توانند سه خدمت دریافت کنند که این امر برای افزایش خدمات و حضور کمتر مددجویان در مراکز می باشد. 
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در سال گذشته از سامانه خدمات مختص مددجویان با بستر دولت همراه USSD بهره مند شدیم واین امر امسال نیز تداوم داشته و مددجویان می‌توانند با شماره‌گیری #321*4* از وضعیت پرداخت‌ها و خدمات دیگر تعریف شده بهره‌ مند شوند.
بریمانی عنوان کرد: با استفاده از این بستر، 50 هزار تماس از USSD به صورت هفتگی ازگروه های هدف وجود داشته و امیدواریم برای تسهیل در امور این قشر از جامعه، بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  سازمان بهزیستی کشور افزود: همه متقاضیان می توانند به صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را در آدرس request.behzisti.ir ثبت کرده و جهت انجام امور مربوطه وارد سیستم اداری شوند.
در ادامه این مراسم علیرضا وارثیبیان کرد: همزمان با هفته بهزیستی 41 امین مرکز مشاوره روانشناختی با یک مرکز دولتی و 40 مرکز غیردولتی با ایجاد بیش از 30 هزار شغل جهت  ارائه مشاوره به اقشار مردم در زمینه‌های خانواده، تحصیل، جوانان و نوجوانان افتتاح شد.
وی گفت: در بیش از 318 مرکز خصوصی افتتاح شده هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال یافته و همچنین 6 مرکز ژنتیک در سطح استان فعال بوده که 3 مرکز در شهرستان قزوین و باقی در توابع بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته 4 هزار نفر مراجعه کننده داشته‌ایم که 2 هزار و 400 نفر برای اولین بار توسط مراکز پذیرش شدند و از خدمات بهزیستی بهره مند شده اند.
وارثی عنوان کرد: مرکز اجتماع درمان مدار TC در راستای کمک به بهبود معتادان و کاهش آمار اعتیاد در استان فعالیت می‌کند که امیدواریم روزبه‌روز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی اعم از اعتیاد باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار