مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج:

گسترش فساد و بی بند و باری از مضرات ترک معروفات است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: مدیران و مسئولان ادارات در وهله اول پیش از دیگران از منکرات فاصله بگیرد و نسبت به معروفات اهتمام داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۶۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

حجت الاسلام ابراهیم بامری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج با اشاره به این مطلب که متاسفانه جای خالی فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر امروزه در برخی از ادارات و ارگان‌ها مشاهده می‌شود گفت: برای حل این معضل باید مدیر و مسئول اداره در وهله اول پیش از دیگران از منکرات فاصله بگیرد و نسبت به معروفات اهتمام داشته باشد.

وی به جهت گیری و رفاه زیر مجموعه‌ها به عنوان یک معروف اشاره و افزود: مدیران و مسئولان ادارات، نهاد ها، موسسات و ارگان‌ها با دعوت کارکنان به انجام معروفات می‌توانند نیرو‌های خود را از ارتکاب به منکر باز دارند، و برای تذکر لسانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر هر مجموعه در بر خورد با رفتار و گفتار کارکنان بهره گیری شود تا زمینه اقامه به این امر مهم در بین کارکنان ایجاد شود.

بامری ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های گسترده دشمنان داخلی و خارجی و سرمایه گذاری‌های آنها برای مخدوش کردن اذهان نسل جوان و مدیران آینده انقلاب اسلامی در فضای مجازی و مردمی سپاه و بسیج در این زمینه برنامه‌ای منظم و منسجم را برنامه ریزی کرده است و نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری در مقابل دشمنان را دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج اظهار داشت: در سطح سپاه و بسیج تا کنون اقداماتی در راستای امر به معروف و نهی از منکر انجام شده، اما کفایت نمی‌کند که نیاز به بروز رسانی و برنامه ریزی برنامه‌های اثر گذار در جامعه را دارد.

این مسئول در پایان سلطه یافتن اشرار، هلاکت و مجازات دنیوی، گسترش فساد و بی بند و باری را از آثار ترک این فریضتین دانست و خاطر نشان کرد: با ترک این مهم الهی جای معروف و منکر در جامعه عوض می‌شود و از برکات و عنایت خداوند محروم خواهیم شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار