سردار اکبری در همایش تکریم از شبانان و گله داران عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: سبک زندگی عشایر، سبک اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۴۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری سردار علی محمد اکبری ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ده هزار شهید عشایر کشور و 300 شهید جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری، گفت:  مسئولیت سپاه و بسیج محدود به زمان و مکان نمی باشد .

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، افزود:  یک زمانی لازم بود در عرصه جنگ نظامی در هشت سال دفاع مقدس وارد شویم و امروز علاوه بر وظایف نظامی، وظایف دیگری از جمله محرومیت زدایی ، سازندگی و خدمت رسانی را بر عهده داریم.

سردار اکبری بیان کرد: سپاه و بسیج هیچگاه در مقابل دولت ها قرار نگرفته، بلکه به عنوان مکمل آنان در عرصه های مختلف عمل کرده و امروز هم این وظیفه را در راستای یاری کردن دولت انجام می دهد و هرجا باری به زمین افتاده آن را بلند می کند .

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری اظهار کرد: رشادت های عشایر ما در قالب تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام و حضورشان در عملیات های مختلف ستودنی است .

وی، سبک زندگی عشایر را سبک اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: امروز خدمتی که این عزیزان به نظام و کشور می کنند جای تجلیل دارد و به همین مناسبت با برگزاری اولین همایش تجلیل از شبانان و گله داران خواستیم از این قشر عزیز و زحمت کش تقدیر کنیم .

گفتنی است: همایش تکریم و تجلیل از 400شبان و گله دار عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان کشوری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات