خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران گفت: حجاب ضامن امنیت زن است.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۲۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: حجاب مقوله ای است که دنیای اسلام همواره تاکید ویژه ای بر این امر داشته و همواره نیز یکی از مهم ترین صفات پاکیزگی زن به شمار میرود زیرا  که زن مسلمان هر چقدر در برابر مرد نامحرم وقار و حیای بیشتری داشته باشد، ممدوح و مورد ستایش است.

وی افزود: چالدران از جمله شهرستانی هایی است که مردم آن با حفظ آداب سنتی خود همواره به پوشش اسلامی زنان و دختران اهمیت خاصی داده و هیچگاه اجازه نفوذ آسیب های اجتماعی را به خود نداده اند.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری تصریح کرد :امروزه در گوشه و اطراف ایران اسلامی شاهد رخداد های نامطلوبی در بین جوانان هستیم که بی شک اثرات این پیامدها سرمایه گذاری های بی شمار دشمنان اسلام است که سالهاست با برنامه ریزی های خاص خود سعی در تخریب افکار جوانان ما داشته اند.

فرمانده سپاه چالدران ادامه داد: از آنجایی که دشمن به خوبی درک کرده است که توان مقابله نظامی را با ابر قدرتی همچون ایران را نخواهد داشت، به فکر جنگ نرم افتاده است که همواره مقام معظم رهبری به این فضاهای خطرناک اجتماعی تاکیدات ویزه ای داشته اند.

وی اضافه کرد: اما هستند هنوز شهرهایی که با حفط حجاب و پیروی از سنت های پیامبر عظیم الشان اسلام کوشیده اند که اعتقادات و سنت های نبی اکرم و ائمه معصومین پا بر جا بماند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات