خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: دهه کرامت، دهه ابراز محبت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) است این دهه، دهه توسعه فرهنگ خاندان رسالت و دهه تحکیم پیوند با ولایت است.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۱۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه عشایری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در خصوص دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده که آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

 

حجت الاسلام تیشه کنی در ادامه گفت:  تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

 

وی گفت: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را درطی عصرها ی مختلف را عهده دار باشند.

 

وی تاکید کرد:حضرت فاطمه معصومه (س) دارای شخصیتی رفیع و والا مقام است‎ به طوری كه ائمه طاهرین (ع) از این بانو، با جلالت و تكریم یاد كردند و حتی پیش از ولادت آن حضرت، بلكه پیش از ولادت پدر بزرگوارش، نام او بر لسان بعضی از ائمه آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت، دهه توسعه فرهنگ خاندان رسالت و دهه تحکیم پیوند با ولایت است گفت: دهه کرامت، دهه ابراز محبت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) است این دهه، دهه توسعه فرهنگ خاندان رسالت و دهه تحکیم پیوند با ولایت است.

ارسال نظرات