رئيس اداره تبليغات اسلامي زابل گفت: صد در صد سکونت گاههاي غير رسمي و حاشيه شهر زابل تحت پوشش تبليغي روحانيون مستقر مي باشند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۰۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: سکونت گاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشین‌های شهر زابل بطور کامل و ۱۰۰ درصد تحت پوشش تبلیغی روحانیون مستقر این اداره می‌باشند.

وی افزود: خشکسالی‌های دودهه اخیر موجب شده جمعیت بسیاری از روستاه‌ها به سمت شهر مهاجرت کرده و در مناطق و محله‌های حاشیه زابل سکونت پیدا کنند که موجب افزایش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد و بزهکاری شده است.

عارفی بیان کرد: مهمترین و موثرترین کار فعالیت فرهنگی دراین مناطق است که ما توانستیم با مساعدت ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی استان در تمامی محله‌های حاشیه‌ای روحانی ثابت مستقر نمائیم و این حرکت در توقف و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل هدفمند بودن برنامه‌های تمامی دستگاه‌ها را یکی از ضروریات دانست و اظهار داشت: در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد باید تمامی دستگاه‌های مرتبط هماهنگ و همسو و هدفمند حرکت کنند تا نتیجه مطلوب تری حاصل شود.
ارسال نظرات